SENSE OF ART

SEMUA ORANG BOLEH BELI KAMERA ,
TAPI TAK SEMUA ORANG BOLEH JADI PHOTOGRAPHER YANG BAEK.

SEMUA ORANG MAMPU JADI SEORANG PHOTOGRAPHER ,
TAPI TAK SEMUA MAMPU HASILKAN IMEJ YANG TERBAEK.

IMEJ YANG ADA SENTUHAN NILAI SENI
" SENSE OF ART ... "

OLEH : YAMAN IBRAHIM

Pages

GILA LENSA GILA FOTO

My photo
taiping, perak, Malaysia
email : nizanpictures@gmail.com Phone No : 0175640074 / 0136716961

Saturday, January 12, 2013

AKU CUBA MAHU JADI BAIK....

Photo By : Mohd Hafis

Aku Hanya Mahu Jadi Orang Yang Baik...
Melakukan Kebaikan Agar Orang Lain Dapat Manfaat...
Jika Aku Tidak Mampu
Janganlah Kiranya Aku Berbuat Kejahatan...
Atau Kejahatan Dalam Kebaikan...
Jika Aku Gagal
Janganlah Kamu Wahai Manusia...
Menghukum Aku Ke Dalam Neraka...
Biar Yang MAHA ESA Melakukan TugasNYA...
Kini Aku Lemah
Namun Tak Pula Aku Ingin Lemah 
Selama lamanya....
Aku Berharap Aku Akan Kuat...
Aku Mohon Biar Aku Jadi Kuat Untuk Berbuat Kebaikan...
ENGKAU Lah Tempat Ku Mengadu...
Kerana ENGKAU Lah Teman Setia Ku , YA ALLAH....

No comments:

Post a Comment